Digital advertising consultant

Stijn Leuven

Stijn Leuven is digital advertising specialist en een rasechte Haarlemmer. Voordat hij bij SDIM binnenstapte, heeft Stijn een master communication & organization en een HBO-studie human resource management afgerond.

Stijn Leuven
Stijn Leuven
Werken
Flaneren
Leeftijd
27 jaar
In dienst bij SDIM
2021
Functietitel
Digital advertising specialist
Expertise
Social advertising
Educatie
Beleid, communicatie & organisatie - VU
Geboorteplaats en woonplaats
Haarlem
Op de socials

SPECIALISATIES &
CERTIFICERINGEN

opdrachtgevers
Van Stijn Leuven

Stijn werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf
dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en
budgetten bepalen en heldere afspraken maken.

Fundustry case

Hoe optimalisaties aan de landingspagina zorgde voor 32,3% meer conversies voor Fundustry

SDIM optimaliseerde de landingspagina van Fundustry door een gefocust redesign met heldere call-to-actions voor een specifiek product. Na A/B-testen en data-gedreven validatie, resulteerde dit in 32,3% meer conversies en 21,4% lagere kosten per conversie. Lees meer in onze case.

Hoe Sanquin met een full funnel Arbeidsmarktcampagne een YOY uplift in sollicitaties realiseerde van 23%

Sanquin staat, volgens een onderzoek van Randstad, in de top 3 van beste en meest aantrekkelijke werkgevers van Nederland. Toch heeft ook Sanquin moeite met het vervullen van functies binnen de IT en Research/Laboratorium sector. SDIM draaide een full funnel vacaturemarketing campagne gericht op deze sector en Sanquin zag een YOY uplift van 23% in sollicitaties. Meer weten? Lees het in deze case!
Badmeubels van Badmeubelnet

Hoe Badmeubelnet haar omzet vanuit Google Shopping ads met 61% verhoogde voor de productcategorie ‘badkamermeubels’

Badmeubelnet kampte met een uitdaging: hoe de omzet voor badkamermeubels op een winstgevende manier te verhogen? SDIM schoot te hulp door de campagnestructuur slimmer in te richten en producttitels te optimaliseren met geavanceerde tools, zagen we het aantal conversies met 59,3% stijgen. De omzet schoot zelfs met 61,4% omhoog, bij een indrukwekkende ROAS van bijna 475%. Het onverwachte succesverhaal toont aan dat met de juiste data-gedreven aanpak en innovatieve technologie, elke uitdaging aan te pakken is.
NRC sponsored story voorbeeld 2

Het social media succesverhaal van NRC Media

Jezelf onderscheiden van de concurrentie om zo op te vallen op social media kan een uitdaging zijn, maar deze case van NRC bewijst dat het kan. De nieuwe strategie heeft ervoor gezorgd dat Instagram het aantal abonnementen met 566% liet stijgen en de CPA met 25% liet dalen.
Sanquin website migratie

Zeer succesvolle SEO migratie voor Sanquin

Benieuwd hoe Sanquin hun websiteverkeer met maar liefst 195% wist te verhogen na een succesvolle SEO migratie? Lees hoe een strategische samenwerking met SDIM leidde tot een indrukwekkende daling in bouncepercentage en een toename in organische verkeer. Van zoektermenanalyse tot technische audits en SEO-training – ontdek de stappen die Sanquin van een moeizame migratie naar online succes hebben gebracht.

Laatste artikelen
van Stijn