Digital advertising consultant

Sabine Ligtenberg

Sabine is werkzaam bij SDIM als digital advertising consultant. Na haar studie Commerciële Economie heeft zij ruim 2,5 jaar ervaring opgedaan als online marketeer, waarna ze begin 2023 aan boord is gekomen bij SDIM. Naast haar rol als advertiser is Sabine ook onderdeel van de feestcommissie en is zij mede organisator van de leukste teamuitjes en natuurlijk hét jaarlijkse kerstfeest. In haar vrije tijd is Sabine op het hockeyveld of op de padelbaan te vinden. En zodra de zon schijnt is ze altijd in voor een festival, een terrasje of een dagje strand.

Sabine Ligtenberg
Sabine Ligtenberg
1
2
Leeftijd
26 jaar
In dienst bij SDIM
2023
Functietitel
Digital advertising specialist
Educatie
Commerciële Economie aan Hogeschool Leiden
Geboorteplaats
Haarlem
Woonplaats
Nieuw-Vennep
Sport
Elke zondag te vinden op het hockeyveld
Houdt van
Festivals, het strand & temperaturen boven de 25 graden; het liefst gecombineerd ;)
Hobby
Puzzelen (Jan van Haasteren voor de kenners) met een heerlijke foute film, serie of reality show op de achtergrond
Gaat niet op vakantie zonder
Sudoku's
Op de socials

SPECIALISATIES &
CERTIFICERINGEN

opdrachtgevers
van Sabine

Sabine werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf
dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en
budgetten bepalen en heldere afspraken maken. 

Klanten aan het woord

SDIM is gewoon een heel prettig bureau om mee te werken. Ik ben tevreden over het nauwe persoonlijke contact en het willen begrijpen van prio's/uitdagingen van de klant. Met name de ondersteuning op SEO/data en de snelheid/kennis waarmee social campagnes - bij vakanties - naadloos en vakkundig worden gedaan ervaar ik als zeer positief.

Saskia Divendal
Manager Marketing & Communicatie bij Rode Kruis
Saskia Divendal
Volksuniversiteit campagne

Zo stimuleerde een social media campagne een groei +507% cursisten voor Volksuniversiteit.nl

Volksuniversiteit kwam bij SDIM met de uitdaging om via online media meer cursisten te werven voor de aangesloten volksuniversiteiten. SDIM ontwikkelde een data-gedreven social media advertising campagne met een multidisciplinair team. Door middel van een full-funnel strategie met verfrissende creaties werd de doelgroep in elke fase van de customer journey bereikt en geprikkeld. Na doorlopende monitoring en optimalisatie over meerdere campagnes, resulteerde dit in een indrukwekkende groei van 507% in cursusaanmeldingen en een zeer hoge doorklikratio.
Klanten aan het woord

SDIM is goed bereikbaar en duidelijk en eerlijk over wat er gedaan is en moet worden. Dat alles geld kost is een feit en dat maakt het soms lastig om door te pakken, zeker bij een kleine onderneming zoals wij zijn. Wij hebben weinig verstand van het werk wat jullie voor ons doen, maar hebben al het vertrouwen dat jullie het beste met ons voor hebben en dat gevoel stralen jullie ook uit naar ons, dat is fijn. SDIM is goed bereikbaar en heeft maandelijks goede rapportages, waar snel op gehandeld wordt als er iets niet klopt

André Van Der Weiden
Eigenaar Jan Monnikendam
André van der Weijden
Burgerbar social media case fotoshoot

Burgerbar social media campagne

In 2023 groeide het bereik van Burgerbar op Instagram met 648% ten opzichte van 2022. Op Facebook was dit 260%. Lees welke strategische keuzes SDIM heeft gezet om deze groei te bereiken.
Klanten aan het woord

De samenwerking is erg fijn en de maandelijkse updates ook. Dit zorgt ervoor dat we kunnen vertrouwen dat alles goed verloopt. Ik zie momenteel geen gebieden waar het nog beter kan. Als er iets is krijgen we snel reactie en er wordt altijd geprobeerd om ons verder te helpen. Dat is erg fijn!

Annabella Rijksen
PR and Communication Advisor bij De Wolven
Annabella Rijksen
Rode Kruis Tikkie en Meta campagne

Rode Kruis: Aardbeving Marokko

Na het nieuws over de aardbeving wilde Het Rode Kruis geld inzamelen om de slachtoffers van de aardbeving te helpen. Om dit te verwezenlijke zijn we gestart met het opzetten van Meta campagnes. Het Nederlandse Rode Kruis had als doelstelling om zoveel mogelijk donaties te verwerven voor Marokko. We besloten verschillende kanalen in te zetten, een daarvan was Meta. Een ander nieuw kanaal om te adverteren was Tikkie.

Laatste artikelen
van Sabine