Content specialist

Noa Bosker

Noa Bosker is werkzaam bij SDIM als content marketeer. Ze woont in het mooie Haarlem en heeft in Amsterdam haar studie Commerciële Economie succesvol afgerond. Tijdens haar studie heeft Noa ook twee jaar in de filmdistributie gewerkt, waar ze haar passie voor content ontdekte. Na het afronden van haar afstudeeronderzoek over het effectief inzetten van TikTok bij SDIM, was ze enthousiast om hiermee aan de slag te gaan. Als content marketeer houdt ze zich bezig met het volgen van de nieuwste trends en ontwikkelingen op het vlak van social media en short video's, om klanten te helpen met hun social media strategieën. In haar vrije tijd gaat Noa graag hardlopen met haar hond en geniet ze van afspreken met vrienden.

Noa Bosker
Leeftijd
23 jaar
In dienst bij SDIM
2023
Functietitel
Content marketeer
Educatie
Commerciële Economie aan de HvA
Geboren en getogen in
Haarlem
Favoriete vakantieland
Italië
Sport
Hardlopen
Onmisbaar kledingstuk
Blazer
Geheime skill 1
Pro in het onthouden van songteksten
Jammer
Kan niet mooi zingen
Geheime skill 2
Hoelahoepen
Op de socials

SPECIALISATIES &
CERTIFICERINGEN

Uit Noa's
portfolio

Noa werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers.
Hier zie je een aantal voorbeelden van projecten waar Noa aan heeft bijgedragen.

Burgerbar social media case fotoshoot

Burgerbar social media campagne

In 2023 groeide het bereik van Burgerbar op Instagram met 648% ten opzichte van 2022. Op Facebook was dit 260%. Lees welke strategische keuzes SDIM heeft gezet om deze groei te bereiken.
Klanten aan het woord

Als trotse marketingmanager van Burgerbar is het geweldig om het succes van onze digitale strategie te zien. Dankzij de samenwerking met SDIM heeft Burgerbar een ongekend niveau bereikt. We zijn blij dat onze content nu echt onze merkwaarden weerspiegelt, onze doelgroep aanspreekt en een nieuwe standaard zet in de hamburger marketing.

Laura van Burgerbar
Marketing Manager van Burgerbar
Laura Losado
Urban Iki

Hoe SDIM, Urban Iki heeft geholpen aan stijging in opbrengsten door SST

Urban Iki wilde zijn marktaandeel vergroten en resellers tevreden houden in een competitieve markt. Door over te schakelen op Server Side Tracking (SST), met de hulp van SDIM, werden ze in staat om meer en betere data te verzamelen. Het resultaat? 278% meer opbrengsten en 318% meer transacties. Ontdek hoe deze datagedreven aanpak hun campagnes, Google Ads-prestaties en merkbekendheid aanzienlijk verbeterde.

Laatste artikelen
van Noa Bosker