Relatiebeheerder

Jorn Staats

Sinds november 2018 is Jorn het sales & relatiebeheer-team van SDIM komen versterken. Na zijn studie Concepting & Branding in Amsterdam had Jorn zijn eigen bedrijf en is aan het werk gegaan bij verschillende werkgevers waarbij hij altijd op zoek is naar de beste interactie tussen merk en klant. Voor SDIM vertaalt Jorn dit door de uitdagingen en doelstellingen van organisaties, te koppelen aan de expertise die SDIM kan bieden. Voor veel partners is Jorn het aanspreekpunt. Naast zijn werk staat hij graag in de keuken, op de tennisbaan of op het water.

Jorn Staats
Leeftijd
37 jaar
In dienst bij SDIM
2018
Functietitel
Senior sales consultant
3 kinderen
Flynn, Zoë en Marèn
Verzorger van
Zak schepsnoep voor collega's
Op de socials

SPECIALISATIES &
CERTIFICERINGEN

Een aantal opdrachtgevers
van Jorn Staats

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf
dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en
budgetten bepalen en heldere afspraken maken. 

Hoe Sanquin met een full funnel Arbeidsmarktcampagne een YOY uplift in sollicitaties realiseerde van 23%

Sanquin staat, volgens een onderzoek van Randstad, in de top 3 van beste en meest aantrekkelijke werkgevers van Nederland. Toch heeft ook Sanquin moeite met het vervullen van functies binnen de IT en Research/Laboratorium sector. SDIM draaide een full funnel vacaturemarketing campagne gericht op deze sector en Sanquin zag een YOY uplift van 23% in sollicitaties. Meer weten? Lees het in deze case!
Urban Iki fietsstoel

Hoe Urban Iki met A/B testen erachter kwam of en vanaf welk bedrag ze gratis verzending moeten bieden

Door gebruik te maken van A/B testen via Google Optimize onderzochten Urban Iki en SDIM vanaf welk bedrag er gratis verzending moest zijn voor klanten om opbrengst, transacties en winst te maximaliseren. Hoe Urban Iki en SDIM dit samen getest hebben en tot het optimale punt zijn gekomen vanaf waar gratis verzending is, staat hier verder uitgelegd. 

Omnichannel online marketing strategie Vloervoordeel

In de uitdagende wereld van e-commerce is het cruciaal om een sterke online aanwezigheid te combineren met een naadloze offline ervaring voor klanten. Vloervoordeel, een toonaangevende aanbieder van vloeren met zowel een webshop als een fysieke winkel, stond voor de uitdaging om een consistente en winstgevende omzetgroei te genereren en de online en offline verkopen te maximaliseren. In deze case study belichten we hoe we een doordachte omnichannel strategie implementeerde voor Vloervoordeel.
Sanquin website migratie

Zeer succesvolle SEO migratie voor Sanquin

Benieuwd hoe Sanquin hun websiteverkeer met maar liefst 195% wist te verhogen na een succesvolle SEO migratie? Lees hoe een strategische samenwerking met SDIM leidde tot een indrukwekkende daling in bouncepercentage en een toename in organische verkeer. Van zoektermenanalyse tot technische audits en SEO-training – ontdek de stappen die Sanquin van een moeizame migratie naar online succes hebben gebracht.
PHIL Haarlem

Stadsschouwburg en de PHIL

ROAS van 2137%! De Stadsschouwburg en de PHIL zijn de twee grootste podia van Haarlem. Ze organiseren meer dan 350 evenementen per jaar: van pop en klassieke concerten tot soul performances en van televisieproducties tot zakelijke evenementen en congressen in de PHIL. En van hiphop tot dans, toneel en cabaret in de Stadsschouwburg. Op de...