E-COMMERCE
Marketing
Het digitale marketinglandschap wordt steeds complexer, maar is ook steeds meer onderdeel van ons dagelijks leven. Hierdoor zijn resultaten van e-commerce steeds meer onderhevig aan conjunctuur. Een goed uitgewerkte digital marketing aanpak zorgt voor de optimale uitrol van juiste performance marketing middelen. Van remarketing tot Beslist, Google Shopping en performance max, email & automations, Meta en Youtube. Met één duidelijk doel: bottom-line groei maximaliseren, nú en in de toekomst. Dit is wat SDIM levert.
Van strategie tot uitvoer, SDIM zorgt dat jouw
e-commerce doelen worden behaald.
Waarom SDIM voor jouw e-commerce?
Onze aanpak draagt bij aan het neerzetten van een meer volwassen marketingorganisatie. Naast een transparant programma met een concrete planning, zorgen we ook voor harde resultaten. Dit helpt jou om jouw doelstellingen te behalen!
- Bewezen succesvol in het verbeteren van bottom-line webshopresultaat
- Jarenlange ervaring met e-commerce marketing (waaronder ook een aantal eigen webwinkels)
- Benutten van alle voordelen van online product advertising
- Kennis, ervaring en benchmarks zijn reeds beschikbaar
- Kennis van alle tooling
- Geen budgetcommitment, wél continue budget en kosten/baten advies tussentijds
- Direct effectief, door operationeel perfecte setup en continue optimalisatie
100+
E-commerce klantenFull service
Technisch en creatiefSchaalbaar
Vele kanalen en landenCases
Ons trotsE-commerce diensten
Het e-commerce landschap is zonder twijfel het meest rijk als het gaat om kanalen, tools en mogelijkheden. Het kan daarom best een uitdaging zijn om überhaupt te kiezen waar je moet starten. SDIM denkt graag met je mee over de beste aanpak. Leer meer op één van onze e-commerce dienstenpagina’s.
e-commerce expert
SDIM heeft ervaring met veel verschillende soorten e-commerce bedrijven. We kunnen daarom meedenken over de juiste strategie.
Voor de meeste e-commerce partijen in Nederland hét belangrijkste advertising kanaal.
E-commerce succes zonder een goede productfeed is onmogelijk. SDIM heeft hier veel ervaring mee.
Het kleine broertje van Google Shopping. Maar vanwege de grote overeenkomsten niet te missen in je e-commerce kanalenmix.
Bol.com, Amazon, Praxis etc. allemaal belangrijke marktplaatsen voor e-commerce partijen.