DDMA

DDMA lidmaatschap

DDMA is de grootste branchevereniging voor marketing en data. Als lid maakt SDIM deel uit van een netwerk van bedrijven die zich inzetten voor verantwoorde en succesvolle marketing. Met het lidmaatschap van DDMA committeert SDIM zich aan alle bijbehorende regels en voorschriften. Daarnaast is SDIM mede-initiatiefnemer en oprichter van de DDMA Commissie Search, waar onze medewerkers al jarenlang actief bij betrokken zijn.

DDMA
  • SDIM loopt voorop met nieuwste trends
  • Commitment aan regels en voorschriften
  • SDIM sponsor van grote evenementen vanaf eerste editie
  • Kennisdeling met topexperts industrie

Sponsoring evenementen

Naast ons DDMA-lidmaatschap is SDIM ook trots sponsor van de belangrijkste evenementen die mede-georganiseerd worden door DDMA, zoals Friends of Search en de Digital Analytics Summit. Door deze sponsoring ondersteunen we niet alleen de branche, maar zorgen we er ook voor dat we altijd voorop blijven lopen met de nieuwste trends en ontwikkelingen. Deze evenementen bieden ons en onze partners waardevolle inzichten, netwerkmogelijkheden en de kans om kennis te delen met toonaangevende experts uit de industrie. Het onderstreept onze toewijding aan innovatie en de groei van de digitale marketing- en datawereld.

Friends of Search congres van DDMA

Waarom is SDIM lid van DDMA?

De marketingindustrie is continu in beweging. Nieuwe ontwikkelingen en kanalen bieden nieuwe kansen en uitdagingen. De raakvlakken met online vindbaarheid en traditionele marketing worden steeds groter. Ook de mogelijkheden van advertentieplatforms blijven toenemen. Met ons DDMA-lidmaatschap en actieve bijdrage aan de Commissie Search streeft SDIM ernaar transparantie en kennisoverdracht in onze markt te bevorderen. Zo helpen we de markt zich te ontwikkelen in het voordeel van onze klanten.

Hoe dragen SDIM en DDMA bij aan de toekomst?

Vormen van gerichte digitale communicatie blijven zich ontwikkelen. Ondanks de toenemende regelgeving blijft de synergie tussen verschillende marketingkanalen belangrijk voor onze klanten. DDMA kan als kennis- en reguleringspartner bijdragen door ervoor te zorgen dat alle betrokken partijen zich aan dezelfde richtlijnen houden en samenwerken aan een verantwoorde aanpak. Data gedreven marketing wordt transparanter en privacy belangrijker.