Surfana campagne
Content & creatie

Campagne concept Surfana: Choose the good life

Surfana verspreidt de liefde voor surfen en de bijbehorende lifestyle. Met hun surflessen, camps en unieke evenementen in Bloemendaal, Zandvoort en Vlieland maken ze een avontuurlijk en actief leven toegankelijk voor iedereen. Hun motto is niet voor niets: Choose the Good Life

  • Maatwerk marketing oplossingen
  • Resultaatgerichte strategieën
  • Slimme copylines en visuals
  • Spraakmakende video- en fotoshoots
  • Creatieve en authentieke campagnes
  • Concepting, productie en distributie onder één dak
  • Ervaren content creatie team
  • Top 3 Emerce 100

Surfana is ambitieus: het wil het eerste merk worden waar mensen aan denken bij surfen en de surf lifestyle. Om dit doel te bereiken, vroegen ze SDIM een creatief concept te bedenken voor hun betaalde social kanalen. De campagne moest de naamsbekendheid vergroten, maar ook een koppeling maken met Surfana’s verschillende producten, zoals kampen voor kinderen, tieners en volwassenen.

Veel mensen zoeken naar manieren om te ontsnappen aan de hectiek en sleur van het dagelijkse leven. Een leven vol computers, files, afspraken en verplichtingen. De surf lifestyle staat daar ver vanaf. Surfen belooft avontuur, buiten zijn, bewegen en ontspanning. Surfen wordt bovendien geassocieerd met tropische locaties, paradijselijke stranden en maanden rondtrekken in een oud busje. Hierdoor lijkt de surf lifestyle voor de meeste mensen onbereikbaar. 

Surfana biedt al zijn activiteiten op een toegankelijke manier en voor veel mensen dicht bij huis aan. Hierdoor wordt surfen – en daarmee The Good Life â€“ voor iedereen bereikbaar. Bij Surfana hoef je dus niet te kiezen tussen een druk werkend leven en een avontuurlijk leven, maar kun je ze combineren. Het is niet of-of, maar en-en.

Surfana campagne

In het concept dat SDIM heeft uitgewerkt, wordt gespeeld met de overeenkomsten tussen surfen en de beslommeringen op kantoor, thuis en op school. SDIM bedacht slimme copylines, en plaatste deze op bestaand beeldmateriaal van Surfana. Hierdoor ontstaan beelden die aanzetten tot nadenken en zorgen voor een glimlach. De surf lifestyle wordt zo bovendien gepresenteerd als aantrekkelijke aanvulling op het hectische leven van alledag.

De campagne van Surfana heeft meer dan een half miljoen mensen met interesse in surfen bereikt. Hierdoor is de doelstelling om de naamsbekendheid van Surfana te vergroten ruimschoots behaald. Daarnaast zag Surfana een significante stijging in het aantal boekingen voor camps en lessen.

Surfana Instagram Posts

Logo van Surfana

Samen werken met SDIM?

Choose The Good Life
Contact
Surfana advertentie: our kind of traffic jam
Surfana advertentie
Surfana advertentie kidscamp Bloemendaal

Zij waren betrokken

Sjoerd Blankevoort
Content marketeer
Anne Metzelaar
Content marketeer
Don de Haan
Digital advertising specialist
Tim Melief
Relatiebeheer
Stefan Rooijakkers
Manager SEO & content
Surfana advertentie