ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
UV Smart

Hoe SDIM zorgt voor een dashboard, zodat UV Smart keuzes kan maken o.b.v. betrouwbare data.

UV Smart is een innovatief bedrijf dat zich richt op de ontwikkeling en levering van apparatuur voor de medische wereld. Het bedrijf is gespecialiseerd in desinfectieapparatuur en opereert in een nichemarkt met een wereldwijde focus. Daarnaast heeft UV Smart een zeer lange salesfunnel, het kan wel een jaar of langer duren vanaf het eerste contactmoment…
ISMT SEO case

Hoe onze SEO strategie zorgde voor een ROI van 708% voor ISMT

In de loop van 2022 heeft ISMT hun nieuwe website gelanceerd en in de eerste maanden wisten ze enkele klikken per dag te realiseren. Daarnaast kwamen er zelden leads uit de website en helemaal geen omzet. De eerste twee jaar heeft de website als marketingmiddel dus weinig resultaat opgeleverd. Eind 2022 kwam ISMT daarom bij ons met de vraag om meer organische groei te realiseren. Er was geen concrete doelstelling, maar het ging erom dat de website organisch beter ging presteren voor meer leads en omzet. 
Rode Kruis Tikkie en Meta campagne

Rode Kruis: Aardbeving Marokko

Na het nieuws over de aardbeving wilde Het Rode Kruis geld inzamelen om de slachtoffers van de aardbeving te helpen. Om dit te verwezenlijke zijn we gestart met het opzetten van Meta campagnes. Het Nederlandse Rode Kruis had als doelstelling om zoveel mogelijk donaties te verwerven voor Marokko. We besloten verschillende kanalen in te zetten, een daarvan was Meta. Een ander nieuw kanaal om te adverteren was Tikkie.

Breed advies zorgt voor sterke groei conversiepercentage Makai

In 2024 steeg het conversiepercentage van Makai van 1,68% naar 12,76%. Daarnaast daalde de CPA met 94,72% en de CPC met 59,90%. Lees welke strategieën SDIM heeft toegepast om tot deze resultaten te komen en hoe de samenwerking tussen SDIM en Makai hieraan heeft bijgedragen. +750% conversiepercentage Grotere strandtent vraagt om een boost in activiteiten…
Klanten aan het woord

We zijn erg tevreden met de samenwerking met SDIM. Het uitwerken van campagnes gaat snel en efficiënt, er wordt eigen initiatief getoond voor het starten van nieuwe campagnes en we kunnen ook snel schakelen v.w.b. het aanpassen van de campagnes. Samengevat kunnen we snel schakelen met een meedenkend team. Korte lijntjes met een ervaren accountmanager als Menno helpt hierbij

Jesse Zwart
Oprichter van Dagjeindenatuur.nl
Jesse Zwart
Urban Iki

Hoe SDIM, Urban Iki heeft geholpen aan stijging in opbrengsten door SST

Urban Iki wilde zijn marktaandeel vergroten en resellers tevreden houden in een competitieve markt. Door over te schakelen op Server Side Tracking (SST), met de hulp van SDIM, werden ze in staat om meer en betere data te verzamelen. Het resultaat? 278% meer opbrengsten en 318% meer transacties. Ontdek hoe deze datagedreven aanpak hun campagnes, Google Ads-prestaties en merkbekendheid aanzienlijk verbeterde.
Urban Arrow bakfiets

Hoe Urban Arrow optimaal is voorbereid op de toekomst door SST

In de snel veranderende wereld van digitale marketing is nauwkeurige dataverzameling cruciaal voor het succes van campagnes. Bij SDIM begrijpen we het belang van betrouwbare data en hebben we recentelijk Server Side Tracking geïmplementeerd voor Urban Arrow, een toonaangevend merk in elektrische transportfietsen en onderdeel van Pon.Bike, grootste fietsenproducent van de wereld. Urban Arrow &…
Klanten aan het woord

Influencer marketing heeft voor ons al veel naamsbekendheid opgeleverd. We zijn hierdoor in een korte tijd op social media enorm gegroeid in het aantal volgers en bereik. Het is onwijs leuk om te zien hoe influencers op hun eigen creatieve manier onze producten promoten, wat ons natuurlijk ook weer nieuwe klanten oplevert.

Brenda de Wagt van Online Deurbeslagshop
Content creator bij Online Deurbeslagshop
Brenda de Wagt

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR